Så da må man ha nytt - noen som har å anbefale? Er vel litt mer å velge i nå enn sist jeg kjøpte, kanskje. Ellers får jeg bare kjøpe samme som jeg hadde... Men det er jo litt kjedelig.

Miamaria wrote:Da fikk jeg til slutt svi for at jeg ikke hadde klart å bestemme meg for hvordan jeg skulle feste kameraet til vesten, så da ligger Olympusen min med den feiteste kajakk sammen med vågekval-videoen på havets bunn.Til pass.
(Men f/&%¤&#¤/%)
Så da må man ha nytt - noen som har å anbefale? Er vel litt mer å velge i nå enn sist jeg kjøpte, kanskje. Ellers får jeg bare kjøpe samme som jeg hadde... Men det er jo litt kjedelig.
Miamaria wrote: (Dere som har apparater uten sånt - er det et problem i praksis eller er det mest bare i mitt hode?)
Miamaria wrote:Avtrekker-treghet var et minus ja, det var derfor jeg filmet istedenfor å knipse bilder...Nå i ettertid har jeg fått tips om kork (hadde jeg ikke tenkt på), så flyter det så man kan padle tilbake og hente det i det minste. Men jeg tror jeg går for en løsning med sånn dings som har en tråd som ruller inn når den ikke er strekt ut, og så en måte å knipse det løs fra den ganske enkelt når jeg går på land. Det neste skal jeg IKKE miste.
- Jeg vil jo helst ha et apparat med beskyttelse foan linsa, det var vel ganske kun derfor jeg endte med Olympusen i utgangspunktet. Men jeg er blitt mer usikker på nå, om det virkelig er et must. (Dere som har apparater uten sånt - er det et problem i praksis eller er det mest bare i mitt hode?)
Kvase wrote:Foreslår at denne blir flytta over til Foto og Video delen på furumet her
http://www.padleforumet.com/viewforum.php?f=18
thostr wrote:Kvase wrote:Foreslår at denne blir flytta over til Foto og Video delen på furumet her
viewforum.php?f=18
Hvorfor det? underforumet du referer til ligger jo under 'off topic', og det er ingen naturlig plass for en diskusjon om kamera til bruk under padling.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest