Skulderleddslukasjon

For de diskusjoner som ikke omhandler padling

Re: Skulderleddslukasjon

Postby hotshot » 17 May 2017, 02:13

Hvis det kan være til trøst, så er ikke skulderen min 100% bra ennå.
Aldri ut av ledd, men det betyr bare at det vevet som hindrer slikt, får tilsvarende mer juling.
I mellomtiden krangler ryggen og luftveiene er ugreie. Men føler likevel at det snart er på tide å padle litt.

Synd med EnTil som gir opp padlingen.
Kan nevne at en kraftig bygget kar i klubben i sin tid fikk ødelagt skulderen sin skikkelig ille og måtte gjennom en større operasjon.
Det tok lang tid, men han kom seg tilbake på elva til slutt. Har ikke hatt kontakt på lenge så jeg vet ikke hvordan det har gått siden.

Siste Padling er i salg nå og har en relatert artikkel som også sier litt om hvor hjelpeløs man kan bli av en skade.

Hittil har jeg vært svært selvhjulpen, men ser at det første som gjør det ugreit å fortsette på sikt, kan være bryderiet med å lempe båter.
Det kan bli verre enn selve padlingen.
Et symptom er vel at jeg har begynt å pusle med DIY ideer til enkel og billig løftemekanisme for å få kajakken lett opp på biltak......
Fremtiden kommer av sig selv, fremskrittet ikke.
hotshot

Re: Skulderleddslukasjon

Postby K3- » 17 May 2017, 12:59

hotshot wrote:Hittil har jeg vært svært selvhjulpen, men ser at det første som gjør det ugreit å fortsette på sikt, kan være bryderiet med å lempe båter.
Det kan bli verre enn selve padlingen.
Et symptom er vel at jeg har begynt å pusle med DIY ideer til enkel og billig løftemekanisme for å få kajakken lett opp på biltak......

Er der på en måte jeg og -skanner finn.no etter lettere båter ;)
K3-

Previous

Return to Off Topic