Dårlige forhandlere?

For de diskusjoner som ikke omhandler padling

Re: Dårlige forhandlere?

Postby Broder » 15 Aug 2010, 10:15

Kajakk og fritid.
Det er en stund siden jeg kjøpte min kajakk der.
Reima til ryggen røk i vår. Ringte inn og fikk ny i posten - GRATIS.
En kompis av med kjøte båten til Giggi - luka foran var pill råtten etter 1-2 år. 8-)
Han fikk ny i posten - GRATIS. 8-)
Nå er luke mi klar for byttes. Så får vi se på servicen da ...

Har hatt lite med denne butikken å gjøre. Var innom i sommer en gang. Greit utvalg - men litt lite hjelp. Men jeg personlig kan ikke klage så mye på det jeg har opplevd.

Alle kan ha en dårlig dag på jobben. Ville bare få frem "litt" positivt fra Drammen.
Seabirds Design Scott MV+ SD B4/Werner Shuna
Seabirds Design Expedition + Werner Shuna/SD A4 wing
Current Design Scirocco - for gjester
Broder

Postby Jølle » 16 Aug 2010, 20:16

Slettet da dette ikke lenger er relevant.
Last edited by Jølle on 30 May 2013, 12:03, edited 1 time in total.
Jølle

Postby Sven K » 17 Aug 2010, 20:22

hehe..har opplevd en del liknende. ekspeditører som står å prater om fisketurer med kompis mens sjappa er full av ventende folk..svindyre "småting"ala 303 etc ..økonomi er jo et økosystem..hele vitsen med en butikk er jo at kunden skal nyte godt av fordelene med butikker. personlig service, god oppfølging etc...mystisk at mange ikke ser ut til å forstå disse sammenhengene...jeg har fått super behandling hos, kajakkentusiasten, bull ski og kajakk, kajakkspesialisten, ut i naturen..bla. har vel ikke oplevd direkte dårlig behandling av noen...men man får ikke svar, varer dukker ikke opp etc etc...man skal gjøre ditt og datt , men ikkeno skjer :evil: hehe thats life.
P&H Baidarka Explorer.
(wilderness Tempest 170rm)
ivalu
king island
Sven K

Postby Jølle » 23 Aug 2010, 10:53

Slettet da dette ikke lenger er relevant.
Last edited by Jølle on 30 May 2013, 12:03, edited 1 time in total.
Jølle

Postby 71` » 23 Aug 2010, 12:09

Det er bra Jølle. Rett skal være rett.
Lenger nord og du blir våt på fotan.
http://isaksens.blogspot.com
http://nordkaperne.no
http://nssr.nordkaperne.no/
http://www.facebook.com/group.php?gid=352428206465
Cobolt Origo.
TM greenland.
CD Squall.
Lendal Kinetick g og Werner Ikelos bs c
71`

Postby domino » 23 Aug 2010, 18:33

Jølle wrote:Rett skal være rett.

Leverte inn drakta for reparasjon hos gpsas.no.

Jeg hadde glemt å ta ut lappen vedrørende reklamasjon som jeg hadde skrevet til Kajakk og Fritid.

gpsas hadde derfor kontaktet Kajakk og Fritid, så da gikk det i orden. *thumleft*

Fantastisk service fra gpsas og bra opprydding fra Kajakk og Fritid.

Bra at det gikk i orden med tørrdrakta.Veldig bra service.Jeg hadde den gamle drakta mi til reparasjon hos firmaet du refererer til,og ble oppringt av en hyggelig dame som avklarte hva hun skulle gjøre med den,hva det ville koste,og når den var ferdig.Jeg fikk et positivt inntrykk av bedriften.
Tiderace Xplore M
Valley Aquanaut LV PE
Wilderness Zephyr 155 Pro
Werner Shuna 215
Kokatat Expedition
domino

Postby Plu2 » 08 Oct 2010, 19:00

Kajakk og Fritid :evil:

Dårlig service og kundebehandling er bare fornavnet, disse gutta er meget uproffe.
Det begynnte med bestilling av 1stk. Seabird Expedition glassfiber som ble betalt 12.07.10. Denne ble omsider levert (1,5 uke etter avtale)men da med meget store feil og mangler som f.eks spant/delevegger var nesten ikke festet og alle var utette, fikk vann inn i alle kamrene. Kneputer var nesten løse, sete knakk i festene på første tur osv.
Bilder og film ble sendt og låvnad om ny kajakk fikk jeg med en gang. Da direkte fra importør. Denne skulle leverest innen 6uker, noe jeg ikke likte da vi var midt i den fineste perioden og midt i min ferie. Den 6 uka kom og enda hadde jeg ikke fått noen bekreftelse på at kajakken idet heletatt var sendt. Den 11 uke kom den nye kajakken, da med store fraktskader, noe jeg har gitt uttrykk for ikke hadde noe med dem å gjøre. Skaden ble registrert med en gang også av transportfirmaet. Nye bilder og film ble laget og sendt pr mail til både Kajakk og Fritid og til Len Ystmark (importør).
Eneste jeg har fått til svar er fra Len: Ulykke kommer sjelden alene.
Så her sitter jeg 12uker etter betalt kajakk, med 2 stk. skadet kajakker og ingen svar å få pr. mail og telefon.
Det hele toppet seg da jeg fikk fraktregning på den siste kajakken, fra Estland (hovedlager) til Trøndelag. WTF??? tenkte jeg og kjente at det koket inni meg. Nye klage-mailer ble laget der jeg pånytt fremhever min frustrasjon og ønsker at di ansvarlige no tar ansvar, men ingen svar kom.
Så fikk jeg et gjennombrudd, jeg klarte omsider å komme igjennom til kajakkogfritid pr. telefon. Sveinung,daglig leder, var selfølgelig ikke å treffe, men selger jeg pratet med var veldig så forståelsefull til meg og min frustrasjon. Han fåreslo til og med å sende meg en ny kajakk, en annen type kajakk men som var noe dyrere ... bare for å få saken ut av verden og som en kompasasjon. Topp tenkte jeg, men kneika var at det måtte gå igjennom daglig leder for godkjenning først, men det skulle jo gå fort. NOT!
Ei ny uke går, ingen svar hverken pr. mail eller tlf om dette lar seg gjøre. Men idag fikk jeg et svar pr. mail, han ville gi meg pengene tilbake, men da måtte han få begge kajakken med utstyr også tilbake. WTF?
Ja det er jo klart, at en sånn amatør skal som han tror at jeg sender noe tilbake ... før jeg får penga mine, Glem det. Han har ikke holdt en dritt sålangt, hvorfor senere? Og det er jo klart at dette vil være hans rimligste måte å få saken ut av verden, istede for å sende meg en 2500,- dyrere kajakk som kompansajon for tort og svie.

Jeg er langt fra ferdig med saken, men måneder har gått .... og dem viser veldig tydelig på hvor uproffe dem er.

Anbefaler ingen å handle til disse gutta, det er mine ord ... såfremt at du bor i nærheten og kan ta dem der og da, men søk videre i andre debattforum ... det finnes flere en meg.
Plu2

Postby ugla » 08 Oct 2010, 21:12

Plu2 wrote:...men søk videre i andre debattforum ... det finnes flere en meg.

Hvilke andre forum?
Fint om du kommer med en link eller to...
-----------
www.padlekurs.net
...........
ugla

Postby Plu2 » 08 Oct 2010, 21:15

Plu2

Postby Plu2 » 08 Oct 2010, 21:21

Ups ... den tråden var brukt før ser jeg ... av Ugla
Plu2

PreviousNext