TITS 5

Re: TITS 5

Postby Miamaria » 28 Feb 2013, 11:49

Det vet jeg, det jeg lurer på er om de kommer samtidig sånn at jeg får nedlastet den i tide for det jeg skal bruke den til. :)

Lastet forøvrig ned en annen film derfra nylig, og det var veldig kjekt. Betydelig kortere ventetid. :)
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Petter » 28 Feb 2013, 18:25

Når det gjelder Sea Kayak Essential Vol. 2 kan den bestilles herfra:
http://www.kayakessentials.co.uk/digital-downloads-2/
Stellar SEI
Arrow Play HV
P&H Hammer
Wave Sport Fuse 64
Epic Mid Wing, Werner Cyprus og Stikine, Northern Ligth grønnlands åre.
Petter

Postby Miamaria » 28 Feb 2013, 19:18

Ja, den tenkte jeg å ha i bakhånd dersom jeg ikke får fatt i den andre i tide. :) Forsåvidt mulig den passer bedre, men. Nå var jeg litt lysten på TITS5 selv. ;) Kommer nok til å se begge uansett, så jeg kan vel like godt laste ned SKE2 først som sist. :)
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 05 Mar 2013, 14:04

Jeg lastet ned Sea Kayak Essentials, både vol 1 og 2. Tenkte å ta dem i riktig rekkefølge, men vol 1 hadde så lang innledning (eller om selve filmen bare var sånn, vet ikke ennå) at jeg slo den av og hoppet over til vol 2 for mer action. Begeistret meg ikke.

For store deler av filmen var en fyr som sto og holdt foredrag, med korte padlekutt som ofte ikke var relatert til det fyren sa, heller. Lite variasjon, her og der så det til og med ut for at de brukte klipp jeg nettopp hadde sett! (Noen steder så jeg at det riktignok var fra litt annen vinkel, men det var som oftest der det var relatert til det han sa i foredraget sitt.)

Jeg så over halvparten av filmen, da var det såvidt begynt å bli litt mer interessant, men da hadde jeg sett så mye kjedelig først at jeg sovnet likevel.

Gordon Brown sleit jeg med å forstå, men likevel fant jeg hans filmer mye bedre. Sikkert smak og behag, men disse filmene ble både kjedelig og uinteressant for meg. Så billig ut når man lastet dem ned fra nett, men de var knapt verdt det heller.
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Joker » 09 Mar 2013, 16:22

Jeg synes Sea Kayak Essentials vol 1 er ganske bra. Særlig kapitlene om styretak, støttetak og kryssing/padling i sterk strøm. Har selv hatt nestentipp i sterk strøm fordi jeg ikke kantet båten rett vei.

Når det gjelder TITS 5 så blir jeg nok garantert å kjøpe den.
Joker

Postby Miamaria » 09 Mar 2013, 16:27

Ser ut som TITS5 allerede er kommet for nedlastning! *hello2*
Padlebloggen min
Miamaria

Postby thostr » 10 Mar 2013, 07:45

130 kroner for nedlasting av TITS 5. Umiddelbar levering, HD-kvalitet, mer materiale enn DVD-en, og mer miljøvennlig (ingen plate, cover, transport).

Hm - vanskelig valg!
thostr

Postby havhest » 13 Jul 2013, 11:49

Omtalen min som var trykt i Padling nr 3: http://odinsinpadleblogg.blogspot.no/2013/07/this-is-sea-5.html

Image
NDK Explorer, Goltziana Marlin, Zegul Greenland LC, Lendal Kinetic Touring 220, Klassisk grønlandsåre 220, Aleut tur- åre 225 cm og Storm- åre 190 cm (Kajakkspesialisten A/S)

http://www.askvollpadleklubb.origo.no

http://odinsinpadleblogg.blogspot.com/
havhest

Previous

Return to Anmeldelser