Juliturer 2015

Re: Juliturer 2015

Postby Miamaria » 02 Aug 2015, 19:35

Beklageligvis er jeg fortsatt i juli når det kommer til blogging. Et par forumister hadde en jækla kul padleplan i dag, men den ble ingenting av. Noen ganger er det best å holde seg på land, og da gjør man helst det – om det er aldri så irriterende. (Det var det.) Men da har jeg kommet ett steg lenger på blogging. Uren, luren, helgelandsturen! Episode 4 fra Helgeland er nå i bloggen HER.

Image

Image
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 09 Aug 2015, 16:10

Jada, jeg blogger fortsatt juli også, og kommer nok til å fortsette med det en stund. Får ta litt august innimellom. ;) Del 5 av Helgeland-turen er nå på plass i bloggen, det blir en episode eller to til før jeg kan blogge ASKR. Denne episoden er fra Rødøya. Vi holdt oss en stund i området der, Rødøy-løva måtte jo bestiges, restaurant, kafé og fiske testes – og sånt.
Alt om det finner du i bloggen HER.

Image

Image
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 11 Aug 2015, 19:52

Ja den julitråden… Bloggmessig er jeg altså fortsatt på Helgeland, og en ny episode er nå i bloggen. Del 6 HER, Rødøy–Hestmona. Her får du se spøkelseshus, ekte steinbed, og ei rar ferge. Og sånt.

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 30 Aug 2015, 17:59

Helgeland episode 7. (Framme i neste episode...) Nå begynner det å dra seg til, folk er slitne, sultne og været er grått. Men vi fant fram, og fikk slått leir – og jeg skal ha meg selvstående telt og aldri ALDRI være med noen uten kart mer (og om noen sier jeg kan låne deres skal jeg ikke tro på dem). Men hule er kult, og det fant vi. Episode 7 er i bloggen HER.

Image

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Morild » 31 Aug 2015, 19:01

Dette her begynner neste å nærme seg *SPAM* Padlemia!

Jeg har ikke hengt helt med sjøl, hverken på egen eller andres blogger, men er vel i mål med egen bloggeaktivitet nå. I allfall den padlebaserte....

Om testtur med en lånt Skim Dex fra Ålesund til Sandsøy kan dere lese om her her og her

Litt rulletrening har det blitt også. Ikke så lang rapport men litt kan du lese om her , i tilegg til litt
kosepadling rundt Giske

Ja og så har det vært Kystkultursamling i Herøy, og det finner du her

Ja, og så ser du ut til at dere faktisk må inn i bloggen for å få se HELE bildet........ *tongue*

Image

Image

Image

Image

Image
NDK Romany classic
Tahe Marine Greenland LC Karbon
Epic Relax Tour Sign
Werner Shuna
Thygesen Grønlandsåre
http://heroykajakk.com/
Bloggen min
Morild

Postby Miamaria » 28 Sep 2015, 08:03

Det blir nok mer spam i julitråden, for jeg er langt fra ferdig med å blogge juli. Men om ikke annet har jeg nå blogga ferdig turen på Helgeland, siste episode er nå kommet HER. Siste dag ble innholdsrik, blant annet hadde vi kontakt med hovedredningssentralen som lurte på hvor vi befant oss og om de skulle sende helikopter, vi måtte avbryte forsøk 1 på kryssing, og litt sånt. Hvordan det endte? Den som leser får se.

Image

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 28 Sep 2015, 20:04

Mer "spam", for nå har jeg omsider kommet til blogging av ASKR. Som jeg bare var med på slutten av, men stakk innom fra tirsdag for å ta bilder til artikler som skulle skrives etter ferien. (Skulle padle i området den uka uansett.) Så da er første episode av ASKR i bloggen HER nå.

Her ligger også den ene artikkelen som sto i Øksnesavisa om arrangementet.

(Og om du deltok der og vil ha bilder av deg, så kan du sende meg en melding med beskrivelse av hvem du er og en epostadresse, så skal jeg se om jeg finner noen og slenger over.)

Image

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 30 Sep 2015, 18:40

Episode 2 fra Arctic Sea Kayak Race, en herlig dag på vannet med mye fotografering. Perfekt sommerdag. Alle bildene i bloggen HER.

– Dere er vel med neste år, hele bunten?

Image

Image

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 19 Oct 2015, 16:31

Jada, det blir vel snart rekord i hvor lenge en måneds-turtråd holdes liv i. :lol:
Men nå er altså tredje - og SISTE - episode fra årets ASKR kommet i bloggen min. *occasion14*
Tre dager i en sleng, for å bli ferdig med det. :)
Hele greiene finner du nå altså HER.

Image

Image

Image
(Barn ingen unnskyldning for å ikke komme, som vi ser.)
Padlebloggen min
Miamaria

Previous

Return to Arkiv Månedstråder