ugla wrote:Ringperm:
Jeg har gjennomskua deg!
Du vil helst unngå det fordi du innerst inne i hjernen så ligger det å ulmer det faktum at det er Valley som er best...
Dette prøver du nemlig å fortrenge!
Men bare slipp det frem, fall til jorden og tilstå!
Da føles alt så mye bedre etterpå.
Ringperm wrote:
Vel, det er ikke helt korrekt. Jeg kan anerkjenne at de lager gode kajakker. Kajakker som gleder mange. På samme måte som Hasle, kan man vel si. Og i likhet med Hasle så fremstår merkevaren Valley som kjedelig og uinteressant.
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har dette synet. Men skal kunne innrømme at jeg har ingen faglig begrunnelse. Jeg har tross alt kun prøvd en Nordkapp RM.
Men det kan være den utpregede Valley fanboismen som har fremprovosert en liten faen i meg. Samtidig som at jeg synes plastbåtene deres er "støgge"
Uansett så kommer Valley langt ned på listen over uprøvde båter som fascinerer meg.
Jølle wrote:HER slipper du heller ikke inn he he..
articwinter wrote:...enig med Ringperm, vuuuuhoooiii den va stygg den Valley ...og STOR!!!..
...ellers så må eg si at det meste av overdimensjonerte frakte-skuter ikke e så mye tiltrekkende til dags og helge-turer..![]()
..de fleste har visst kjøpt kajakk til Svalbard rundt og e å "skvalpe" på maks noen timers tur fra flyte-brygga si der sørpå![]()
...bitte-små kropper i ALT FOR STOR KAJAKK....hahaha...=gone with the wind
...hørt om gode kajakker folks; "Water Field Kayaks Qaanaaq"..![]()
Users browsing this forum: Google [Bot] and 7 guests