Runde, havets perle

Re: Runde, havets perle

Postby ViTo » 05 Nov 2009, 19:37

Herlig video Kokk, det var nesten som om jeg var der og padlet også 8-)
Ja, var det ikke en nydelig tur vi hadde EnTil? Jeg vil ut igjen og padle der :)
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
Aquanaut og Nelo Moskito i stallen, men er Pinny frelst.
Pinny kommer snart hjem.
ViTo

Re: Runde, havets perle

Postby EnTil » 05 Nov 2009, 19:58

ViTo wrote:Herlig video Kokk, det var nesten som om jeg var der og padlet også 8-)
Ja, var det ikke en nydelig tur vi hadde EnTil? Jeg vil ut igjen og padle der :)

Tør nesten ikke svare, vi får vel snart skjenn for å drive med privatsamtaler i forumet. Men med det alibi at vi demonstrerer hvor godt vi husker fellesskapet ute på Varhomen klokka 2 om natta, i havgapet, med varmluft nesten som tropenatt, i kortermede skjorter, med Jean og Ragnar...

Ja, vi treffes igjen, og fra enda flere steder i landet: Flere kjente, flere venner, større fellesskap. Det er vel den veien sjøløvekapteinen navigerer, om jeg observerer rett, og det blir ingen protester herfra.

Og Kokk: Runde er og blir noe spesielt. Jeg ser fram til flere bilder og videosnutter i denne tråden, gjerne fra de dagene da Herøygjengen lurer på om det bør angres på at en ikke holdt seg på land. Med automatisk opptak fra dekksmontert videokamera eller hjelmkamera er det jo mye en kan få med seg.
EnTil

Previous

Return to Hav-/Turpadling