Følgesvenn på kajakken..

Re: Følgesvenn på kajakken..

Postby Havfrue » 15 Oct 2015, 20:00

Hiver meg med Miamaria og lurer på det samme.
Har en liten kar på 2 1/2 år som jeg gjerne kunne tenkte meg å ta med på tur :0)
Kreativ DYI Jente som liker en god deal, padler rundt med en Avannaq åre i en NDK Romany Classic .
http://kamillaogtyven.blogspot.no/
Havfrue

Postby ViTo » 18 Oct 2015, 00:00

Skal være enig der Miamaria, tråden stoppet opp.
Om jeg skal anbefale, så må det bli den rasen jeg har 2 av. Portis.
Den minste er 23 kg, kan være i største laget vedørende balansen på kajakken om hunden sitter bak på dekk.
Portiser er fortiden populær i mindre utgaver, rundt 16-18 kg. Den tørrelsen er perfekt til kajakken.
Grunnen til at jeg anbefaler Portis, er at de har roen til å sitte i ro på kajakken og samtidig elsker det.

Håper jeg kommer meg ut mer snart i kajakken, 2 turer på 3 år er ikke noe å skryte av.
Fikk meg en liten tur forrige lørdag, det var fantastisk å kjenne at teknikken satt enda,

Lykke til med valg av turvenn, det finnes ikke noe bedre. Stiller alltid opp og like glad :D
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
Aquanaut og Nelo Moskito i stallen, men er Pinny frelst.
Pinny kommer snart hjem.
ViTo

Postby hotshot » 18 Oct 2015, 10:24

Har hilst på et par italienske vannhunder i senere tid: de har tydeligvis lignende egenskaper som de portugisiske, men er mindre og er vanligvis brune.
Den ene var ute og badet i Bogstadvannet, mens den andre var vel tilpasset som skipshund på en stor seilbåt.
Fremtiden kommer av sig selv, fremskrittet ikke.
hotshot

Previous

Return to Hav-/Turpadling