Har nettopp vært ute og hatt en rulle-økt, og ved å ta en lengre sveip, og føre åren nærmere overflaten, ble det mye lettere. Brukte nesten ikke kraft på åren i det hele tatt. Antar at det er et skritt i positiv retning.
- Arrow Empower - Tequila Sports Grønnlandsåre - Epic Midwing - Morten Aldal Super Limited Super Stormpaddle - Morten Aldal Super Limited Super Standard GP
Det høres veldig bra ut, og er et stort steg i riktig retning! Målet er å bruke så lite krefter som mulig Jeg har sett en del ruller som er veldig stygge for skuldrene, så jeg prøver å formidle så skuldervennlige ruller som mulig.
Ja, det med skuldrene er særlig viktig for meg. Har en dårlig skulder som streiker ganske mye til tider. Men virker som den tåler rullene mine ganske bra.
- Arrow Empower - Tequila Sports Grønnlandsåre - Epic Midwing - Morten Aldal Super Limited Super Stormpaddle - Morten Aldal Super Limited Super Standard GP
Flott artikkel! Virker heldigvis som skulderen ikke tar skade av rullingen. Tror jeg skal prøve å rulle med grønnlandsåren i morgen, da blir jeg jo nødt til å bruke hoften mere, og mindre kraft på åren.
jeg har lært at det er fullt mulig å bruke en kettlebell mens man henger opp ned i gravityboots..magechrunch etc. gir fin strejkk i ryggen.
VALLEY PINTAIL arrow ivalu(hvit FG) ZEPHYR 155rm gearlab 219/7,9 GP Do I contradict myself? Very well, then I contradict myself, I am large, I contain multitudes. Walt Whitman
fantastisk! Du må være et naturtalent. jeg fant ut av hvordan jeg kunne gjøre en reentry rulle med Ivalu. Etter noen mislykka forsøk fra forskjellige vinkler funka det.
VALLEY PINTAIL arrow ivalu(hvit FG) ZEPHYR 155rm gearlab 219/7,9 GP Do I contradict myself? Very well, then I contradict myself, I am large, I contain multitudes. Walt Whitman
Ja, jeg begynner å mistenke det selv Det er så utrolig gøy å prøve på all slags ruller!