Tilståelser......

Re: Tilståelser......

Postby Ringperm » 22 Dec 2009, 13:21

Joker wrote:Vil bare minne om at en av de gamle ærverdige padlebutikkene her i Norge har både ski og kajakk i navnet.

Jeg synes det er en litt uheldig kombinasjon. Da jeg ofte leser dette som Bull Shit & Kajakk. Men der er kanskje god markedsføring det også :)

Når det gjelder tilståelsen, så er jeg litt i samme båt. Eller nærmere bestemt, langt i fra noen båt. Har merket at padling har en tendens til å bli nedprioritert. Det er en synd og skam. Men sånn er det nå likevel. Hedligvis så slipper jeg å gå på ski, da jeg som normann fikk mine ski amputert ved fødselen. Ikke en kjempestor fordel når man avtjente halve militærtjenesten i Bardufoss.

Når jula har passert, så vil jeg foreslå at kommunestyret vedtar en lov om snøsmelting og innførsel av varmegrader. Samt en generell forskrift som kun åpner for solskinnsdager og varierende vindforhold.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Ringperm

Postby ViTo » 22 Dec 2009, 20:09

Sist jeg var på ski var i februar i år, det endte med en skulder ut av ledd.
Heldigvis hadde jeg tilgjengelig en mirakelmann som reddet padlesesongen, og jeg kunne padle igjen 3 uker etter skaden. det offentlige helsesystem mente jeg burde holde meg borte fra all padling hele sesongen.

Skal på ski igjen i vinter, men da med padling i minne... :D
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
Aquanaut og Nelo Moskito i stallen, men er Pinny frelst.
Pinny kommer snart hjem.
ViTo

Postby BerntS » 23 Dec 2009, 10:44

I min dype fortvilelse over skituren ringte eg paddleforbundets døgnåpne linje for de med ski abstinenser og etter å ha brukt opp tre psykologer der inne fikk eg beskjed om å komme meg på paddletur som terapi.
Forum og youtube filmer kunne og brukes som botemiddel fikk eg beskjed fra forbundet.
Var så med stor spenning eg prøvde å logge meg inn igjen på dette eminemte forum og med et stort smil så eg at min brukerkonto ikke var slettet eller bannlyst.
Micro sekundene fra man har skrevet brukernavn og passord og forsiktigt trykt på enter knappen på min edb maskin føltes som år......
Eg e med enda :D
Så 3 juledag må eg ut å grave fram kajakken, som i skrivende oyebblikk befinner seg under en stor snøhaug :D
Og med slike oppløftende filmer og trøstende ord fra Kvasse så regner eg med at eg skal stå over denne midtlivskrisen i mitt liv :3some:
God Jul :D :D
:D :D Ut på tur aldri sur :D :D

Thygesen GP årer
Njørd Ro og Kajakklubb
BerntS

Postby BerntS » 26 Dec 2009, 10:05

Ok dette ender i fordervelse :D
I gårkveld dat eg utpå igjen :cry:
Så no sitter eg her med vondt i rumpen.
Endte opp med å kjøpe ake billet på Fløybanen i går ettermiddag, mange timer med aking har satt sine ømme spor i en gammal rumpe :D
Men det var gøyt, veldig gøyt :D :D
Men imorgen skal det paddles :D :D
:D :D Ut på tur aldri sur :D :D

Thygesen GP årer
Njørd Ro og Kajakklubb
BerntS

Previous

Return to Hav-/Turpadling