Jeg regner med at jeg konverterer over til Brottpadling etterhvert, da jeg begynner å sette pris på ordet. For meg så har det et visst Jon Eikemo preg over seg, og da er det nødt til å bli bra

havhest wrote:På kysten har ofte sjøfolk og fiskarar mange ord for ulike vertypar og bølgjeformer. Brott er jo eit slikt ord, så dette er ikkje teke ut i frå lufta.Og i alle fall ikkje frå Jon Eikemo..
![]()
Det blir kanskje litt av det same som eskimoane sine mange ord for snø.
Kokk wrote:Er det noko gale med nynorsk då? Å er ikkje det nynorsk dykk pratar i Stavanger då? Det er jo slik eg upfattar Stavanger dialekta. Tufta på nynorsk
havhest wrote:På kysten har ofte sjøfolk og fiskarar mange ord for ulike vertypar og bølgjeformer. Brott er jo eit slikt ord, så dette er ikkje teke ut i frå lufta.Og i alle fall ikkje frå Jon Eikemo..
![]()
Det blir kanskje litt av det same som eskimoane sine mange ord for snø.
Mille wrote:Brottpadling høyrast ur-norsk ut, tykjer eg (no vart eg brått inspirert til å skriva særs nynorsk....)
Men attende til ting som eg lurer på (....undrast over....?). Her kjem nokre spørsmål til dei her på forumet som driv denne aktiviteten:
-Kva gjorde at du begynte med brottpadling (...eller rockhopping om du vil...)?
-Kva tankar har du om risiko og førebygging av skade/ulykke?
-Kva gir denne aktiviteten deg?
Det kjem nok fleire spørsmål etterkvart, men dette får halde til å byrje med
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests