Brottpadling/Rockhopping

Re: Brottpadling/Rockhopping

Postby Ringperm » 29 Jan 2010, 11:39

Kan jeg få lov til å fortsette å bruke Rockhopping?
Jeg regner med at jeg konverterer over til Brottpadling etterhvert, da jeg begynner å sette pris på ordet. For meg så har det et visst Jon Eikemo preg over seg, og da er det nødt til å bli bra :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Ringperm

Postby havhest » 29 Jan 2010, 11:49

På kysten har ofte sjøfolk og fiskarar mange ord for ulike vertypar og bølgjeformer. Brott er jo eit slikt ord, så dette er ikkje teke ut i frå lufta. ;) Og i alle fall ikkje frå Jon Eikemo.. ;)

Det blir kanskje litt av det same som eskimoane sine mange ord for snø.
NDK Explorer, Goltziana Marlin, Zegul Greenland LC, Lendal Kinetic Touring 220, Klassisk grønlandsåre 220, Aleut tur- åre 225 cm og Storm- åre 190 cm (Kajakkspesialisten A/S)

http://www.askvollpadleklubb.origo.no

http://odinsinpadleblogg.blogspot.com/
havhest

Postby Ringperm » 29 Jan 2010, 11:56

havhest wrote:På kysten har ofte sjøfolk og fiskarar mange ord for ulike vertypar og bølgjeformer. Brott er jo eit slikt ord, så dette er ikkje teke ut i frå lufta. ;) Og i alle fall ikkje frå Jon Eikemo.. ;)

He he, vet at det ikke kommer i fra Jon Eikemo. Det var derfor jeg skrev at dette gjaldt for MEG :)
Som nevnt i en annen tråd, så er ordet brott et uvant begrep for denne karen. Det gir meg klare nynorsk assosiasjoner, og siden nynorsk tolket av Jon Eikemo er i høyeste grad en vakker kunstform, så er det den sammenligningen som passer best... For meg ;)

Eg heiter Håvard Hedde, og Brottpadling er min lek.
Forsette eg på detta diktet, så blir eg oppfatta som eit nek :)
Ringperm

Postby Kokk » 29 Jan 2010, 13:00

Er det noko gale med nynorsk då? Å er ikkje det nynorsk dykk pratar i Stavanger då? Det er jo slik eg upfattar Stavanger dialekta. Tufta på nynorsk ;)
Innehavar av Yst ute Padlesport, Ein liten entusiastisk butikk yst ute på Søre Sunnmøre www.ystute.no

Padler:Arrow Play / Zegul Velocity
Kokk

Postby Ringperm » 29 Jan 2010, 14:07

Kokk wrote:Er det noko gale med nynorsk då? Å er ikkje det nynorsk dykk pratar i Stavanger då? Det er jo slik eg upfattar Stavanger dialekta. Tufta på nynorsk ;)

Nynorsk er helt topp. Et nydelig språk når det brukes riktig. Har allerede planer om å innrullere arvingen inn i en nynorsk klasse, hvis det tilbudet eksisterer om en 5-6 år. Og vår dialekt er nok nærmere nynorsk enn bokmål, men likevel så er det bokmål som er hovedmålet i kommunen.

Hva var det som gav deg den oppfatningen at jeg syntes det var noe galt med nynorsk?

Var det denne teksten kanskje? og siden nynorsk tolket av Jon Eikemo er i høyeste grad en vakker kunstform

Men la oss ikke gjøre denne tråden også om til en språkdiskusjon. Trådens emne og hensikt fortjener vel en bedre skjebne enn det :)
Ringperm

Postby Maxima » 29 Jan 2010, 18:27

..brottpadling høres litt svensk ut :?:
- Baffingirl -

Boreal Design Baffin
Valley Nordkapp PE
Werner Shuna BS 215 cm
BD Delphin 220 cm

Medlem av Njørd Kajakklubb
Maxima

Postby Mille » 30 Jan 2010, 12:42

Brottpadling høyrast ur-norsk ut, tykjer eg (no vart eg brått inspirert til å skriva særs nynorsk....)

Men attende til ting som eg lurer på (....undrast over....?). Her kjem nokre spørsmål til dei her på forumet som driv denne aktiviteten:

-Kva gjorde at du begynte med brottpadling (...eller rockhopping om du vil...)?
-Kva tankar har du om risiko og førebygging av skade/ulykke?
-Kva gir denne aktiviteten deg?

Det kjem nok fleire spørsmål etterkvart, men dette får halde til å byrje med ;)
Tahe Marin Greenland LC
Valley Nordkapp PE
Valley Avocet
Nissen grønlandsåre
Werner Shuna Bendt Shaft

http://www.lillesorte.net
Mille

Postby bernt » 30 Jan 2010, 14:18

havhest wrote:På kysten har ofte sjøfolk og fiskarar mange ord for ulike vertypar og bølgjeformer. Brott er jo eit slikt ord, så dette er ikkje teke ut i frå lufta. ;) Og i alle fall ikkje frå Jon Eikemo.. ;)

litt OT, men detter er faktisk en myte som det til og med er skrevet en bok om The Great Eskimo Vocabulary Hoax and Other Irreverent Essays on the Study of Language :D
Rainbow Laser (1005), Hvit Sørgrønlandskajakk (bygd 2008), Svart Sørgrønlandskajakk (bygd 2012)
http://berntsturer.wordpress.com http://tkk.no
https://qajaqtreff.wordpress.com/
bernt

Postby ViTo » 30 Jan 2010, 18:06

Mille wrote:Brottpadling høyrast ur-norsk ut, tykjer eg (no vart eg brått inspirert til å skriva særs nynorsk....)

Men attende til ting som eg lurer på (....undrast over....?). Her kjem nokre spørsmål til dei her på forumet som driv denne aktiviteten:

-Kva gjorde at du begynte med brottpadling (...eller rockhopping om du vil...)?
-Kva tankar har du om risiko og førebygging av skade/ulykke?
-Kva gir denne aktiviteten deg?

Det kjem nok fleire spørsmål etterkvart, men dette får halde til å byrje med ;)

Her var det gode spørsmål Mille, det er ikke lett å svare fult ut på dem uten en hel avhandling.
Tror du må være med ut for å få full forståelse om hva dette dreier seg om, ta del i det, eller observere.

Stikkord:
Sosialt, beherskelse, gøy og lærerikt.
Brottpadlere lærer å kjenne havet, sikkerhet, vind, strømforhold, bølger, bølgeserier, observasjon, utstyr, kajakken, medpadlere, redninger og seg selv.
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
Aquanaut og Nelo Moskito i stallen, men er Pinny frelst.
Pinny kommer snart hjem.
ViTo

Postby Mille » 30 Jan 2010, 18:26

Takk for mange gode stikkord, ViTo!

Har absolutt planer om å bli med ut ;) . For å skrive denne oppgåva, må eg enten lage spørjeskjema som folk skal fylle ut, eller intervjue folk (...alternativt ein kombinasjon av begge...) . Utfordringa er å klare å stille gode spørsmål. Det krev ein viss basiskunnskap, og då er slike stikkord kjempefine!
Tahe Marin Greenland LC
Valley Nordkapp PE
Valley Avocet
Nissen grønlandsåre
Werner Shuna Bendt Shaft

http://www.lillesorte.net
Mille

PreviousNext

Return to Hav-/Turpadling