August turer 2016

Re: August turer 2016

Postby RulleRolf » 22 Aug 2016, 20:51

3 ganger Nøtterøy rundt og litt til så jeg klarte 100 kilometer på en dag.
Jeg har jo padlet over 100 kilometer tidligere men ikke slik som i dag.
Image
Tidlig på morran.
Image
Første matstopp og livet leker selv i tåka.
Image
Her har jeg padlet i 12 timer......
Les mer i bloggen og så blir jeg veldig glad for en kommentar der :D
Point 65 Freya Expedtition Prolite, Point 65 Whisky, Zegul HV 520, Elvekajakk, Think Legend Elite.
De gamle bukkene har de stiveste horna.
http://rullerolf.blogspot.com/
RulleRolf

Postby Miamaria » 26 Aug 2016, 18:58

Fortsatt litt etter, men nå er jeg i hvert fall kommet fram til augustturene i bloggingen. :) Det ble etter hvert rene protestpadlingen på meg, kom i avisa og greier. Sånn kan det gå når man får en idé og poster den på Facebook. Uansett, det ble en flott tur nok en gang.
Del 1 ligger i bloggen HER og del 2 ligger HER. Vestsiden av Andøya til tåka tok meg igjen. Hersens tåkeferie. :lol:

Image

Image

Image

Image
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 04 Sep 2016, 20:49

Glemmer visst litt av å oppdatere her. Siden sist har jeg sørget for augustrulla på en liten padletur i ferskvann, Pollåsvannet. Det ligger i bloggen HER. Så har jeg vært med Lene på tur, og hatt en fabelaktig fredagskveld og lørdag morgen på Skipssanden. Det ligger HER i bloggen. (Lene har også blogget.) Og så padlet vi ut til Anda fyr dagen etter. Del 1 ligger nå HER i bloggen. Del 2 kommer når jeg får gått gjennom resten av bildene – det ble en del, for å si det sånn. :D

Image

Image

Image
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 11 Sep 2016, 17:17

Del 2 av turen Lene og jeg hadde til Anda er nå kommet i bloggen. Fantastisk tur, trivelig selskap. Det tok sin tid før vi fikk det til å passe å padle på tur sammen, men når vi først slo til, så ble det bra. :) Bildene ligger i bloggen HER.

Image

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 16 Sep 2016, 15:23

Siste episode fra samme tur er kommet på plass i bloggen HER. Noen måneder siden jeg var ajour med blogginga nå, men det kommer seg. Nyksund–Stø er en flott padletur, særlig med innlagt restaurantbesøk. Sånt kan man unne seg på tur, fra tid til annen. Artig å padle Dronningruta, men en dag skal jeg nok gå den også.

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Postby filtvet » 16 Sep 2016, 18:50

Tur på Langen i Akershus i dag. Flott padlevann, synd at oljesøl lå ved utsettingspunktet, kommunen er varslet og kajakk renset med rødsprit.

Padlet ganske mye i år. Møtt 3 padlere foreløpig, men det ligger en drøss med kajakker og båter ved alle innsjøer. Så det ble kanskje kjedelig etter 3 forsøk? Tragisk egentlig....

IMG_1284 copy.jpg
IMG_1284 copy.jpg (69.43 KiB) Viewed 1414 times
filtvet

Previous

Return to Hav-/Turpadling