desemberturer 2017

desemberturer 2017

Postby Miamaria » 11 Dec 2017, 12:50

Mulig dette ikke blir så lang tråd, men vi må nok ha en desembertråd også - for jeg kom meg utpå i helgen. *hello2*
Det ble en flott tur med fargespill på himmelen og jammen kom MS Spitsbergen også forbi. Dessverre ble turen litt kortere enn planlagt, fordi jeg ikke fikk åpnet termosen med lunsjen i... Ikke søren at jeg klarer å åpne lokket om jeg er det minste kald eller fuktig på hendene. :?
Hele turen finner du i bloggen HER.

Image

Image
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Re: desemberturer 2017

Postby Joker » 11 Dec 2017, 18:10

Med litt sportstape på lokket så øker du kanskje friksjonen nok til at du får åpnet termosen.
Joker

Postby Miamaria » 14 Dec 2017, 12:46

Ja, blir nok å prøve det hvis ikke brede strikk funker. Noe må gjøres, det er helt sikkert, man må jo ha mat underveis - spesielt når det er det man har tatt høyde for.
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby smaavoll » 16 Dec 2017, 18:10

Årets nissetur i Stavanger.

Image

Flere bilder og tekst her:
https://smaavoll.blogspot.no/2017/12/nissetur-2017.html
smaavoll

Postby Miamaria » 29 Dec 2017, 22:40

Her ble det ikke mye padling i julen, det har vært stabilt, kaldt og flott vintervær. Jeg har sluttet å padle når det er mange minusgrader, men torsdag var det satt opp romjulspadling så da var det bare å stille opp. Hadde de som etterspurte romjulspadling også kommet så kunne vi blitt en del, men Trude holdt i hvert fall ord så vi ble to. En flott tur ble det også, men jeg tror ikke jeg orker mer før det blir litt mildere i været nå. Det er alltid ALLTID noe som ramler i stykker når det er minusgrader. Nuvel, det ble en tur rundt Børøya med julepyntet kajakk, gløgg og julekaker hørte med. Fin tur! Alle bildene i bloggen HERså klart, for de som vil se mer.

Image
Padlebloggen min
Miamaria

Return to Hav-/Turpadling