Mange nye padlere på forumet?

Re: Mange nye padlere på forumet?

Postby veltern » 16 Apr 2020, 07:49

200 "gjester" allerede kl. 07 i dag, i skrivende stund hele 295 "gjester".

En sentral skikkelse i dette forumet skrev i dag:
"Det er nok bare en liten håndfull eller to som leser .... Alle de gjestene som det blir henvist til er hovedsakelig botter."
Da kan det vel settes to streker under det.
Overraskende stort antall botter, er det virkelig så ille?

Kan bottene holdes ute med overkommelig grep?
Ser noen fora bruker gjenkjenning av biler, trafikklys etc. som verktøy mot botter.

- - - - -
Edit 17.4:
Ser at gjestetallet på forumet nå er nede i 16.
Hvor mange av disse kan være botter (roboter), - i verste fall flertallet?
- - - - -
Edit 18.4:
13 gjester inne nå, vil det si det 13 web-roboter (botter)?

Spørsmålet har vært oppe tidligere, og er kanskje mer aktuelt enn noen gang: Har dette forumet utspilt sin rolle?
Selv en støttespiller som meg har lagt aktivitet over til facebook i det siste.
- - - - -
Edit 19.4: 24 "gjester her inne nå".
Går gjennom de 6 trådene som har vært aktive de siste 7 dager, og finner at i kun 2 av disse tråden, det er denne tråden her, og i tråden "Innlegg", der det er 1 gjest, foruten meg selv. Hvor er de andre 22 "gjestene"? Leser i inaktive tråder? Kanskje, kanskje ikke.
Hvor mange av de 24 "gjestene" er levende personer, ikke roboter? Få eller ingen?

Edit 25.4: Et par nykommere, med personlige kajakk-vansker.
Det går langsomt inn i solnedgangen.... fremtiden for padleinteresserte ligger på FB. Det har også jeg etter hvert erkjent nå. Var litt konservativ, og hadde tro på forumet. Den troen har nå visnet, dessverre.
Edit 3. 5. 2020. Antall "gjester" er økende, - 39 "gjester" her nå. Kan se ut til at antall nett-roboter (botter) er på veg opp igjen. For kort tid siden var nett-robot-prosentdelen av "gjestene" her, ifølge Admin, skremmende nær 100 %.
veltern

Previous

Return to Hav-/Turpadling