Fantastisk bilete!

Fantastisk bilete!

Postby havhest » 23 Oct 2009, 21:10

Måtte berre vise dette bilete til dei som ikkje allereie har sett det. Bilete er frå stormsamlinga på Bulandet forrige helg, og viser Anders Thygesen som kosar seg i bølgjene. Sjekk den fine forma på bølga, dryppet frå åra osb..
Burde han hatt hjelm under desse forholda? Ja..
Hadde bilete vore betre? Tja.......Neppe.. (Det ser litt dust ut med hjelm.. :roll: )

Foto: Lars Grepstad
Image
NDK Explorer, Goltziana Marlin, Zegul Greenland LC, Lendal Kinetic Touring 220, Klassisk grønlandsåre 220, Aleut tur- åre 225 cm og Storm- åre 190 cm (Kajakkspesialisten A/S)

http://www.askvollpadleklubb.origo.no

http://odinsinpadleblogg.blogspot.com/
havhest

Re: Fantastisk bilete!

Postby Miamaria » 23 Oct 2009, 21:37

Stilig bilde!
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Kokk » 23 Oct 2009, 21:51

Det er jo ikkje alltid man må ha hjelm sjølv om man leikar i bølgene. Held man god avstand til andre padlara og fastsetter kjøreregler så man ungår konflikter med andre, er mykje av jobben gjort.

Fro det er nemmelig ikkje alle bølgene som bryt over eit skjær. Og surfing i dønningar er jo det heller ikkje så viktig.

Men klart det, hjelmen bør/må ver på om leiken foregår der bølgene bryt over land eller det rett og slett er grundt.

Snakket med Thygesen anngående hjelmbruk på Bulandet (ikkje på grunn av denne økta her, men fordi det kom opp i an av dei mange samtalane vi hadde iløpet av helgen) Og han nevndte bl annet at han brukte sjeldent hjelm, men tok den på i utsatte områder. Og at for 10 år siden dreiv han på med samme padlingen, men da var det ikkje tema engang med hjelm.

Men det er vel med padling som med ellers i verden, vi får mer og mer puter sydd under armene. Er vel ikkje lenge til albue og rygg beskyttelse og blir standard utrysting i elv og brottpadling.

Men for all del blidet var tøft. Men i den serien likte eg bedre dette:
Image
Kom litt bedre frem den tøffe kajakken Anders laget for surfing på Stadt og som Bao Quoc Le har dekoret med en vannvittig kul grafikk. hehe
Innehavar av Yst ute Padlesport, Ein liten entusiastisk butikk yst ute på Søre Sunnmøre www.ystute.no

Padler:Arrow Play / Zegul Velocity
Kokk

Postby Sven K » 23 Oct 2009, 22:21

ja det var et fantastisk billede!! den kajakken så tøff ut..
bryter bølgen over et skjær eller.....? da ville jeg hatt hjelm...jeg bruker hjelm mesteparten av tiden....oppi hær er det fort gjort å kline hodet i en spiss stein,
hvis man ruller uten å sjekke....det er smart der jeg trener surf og slikt også..stranda er kryddra med fine store steiner som ikke synes ved høyvann...
P&H Baidarka Explorer.
(wilderness Tempest 170rm)
ivalu
king island
Sven K

Postby Joker » 24 Oct 2009, 11:58

Det var et knallstilig bilde. Det ser ut som kajakken er kortere enn vanlige havkajakker/grønlandskajakker. Brukes det spesielle kajakker til denne brottsjøpadlingen?
Joker

Postby Sigurd » 24 Oct 2009, 17:53

Hmmm... er litt ny i dette, kan ikke se at spmålet mitt kom opp men det var om det finnes en link til resten av bildene= :)
Sigurd

Postby havhest » 24 Oct 2009, 18:13

NDK Explorer, Goltziana Marlin, Zegul Greenland LC, Lendal Kinetic Touring 220, Klassisk grønlandsåre 220, Aleut tur- åre 225 cm og Storm- åre 190 cm (Kajakkspesialisten A/S)

http://www.askvollpadleklubb.origo.no

http://odinsinpadleblogg.blogspot.com/
havhest

Postby Georg » 24 Oct 2009, 18:38

Der var det mange flotte bilder til inspirasjon :)
Georg

Return to Grønlandspadling