Yesssssssss!

Re: Yesssssssss!

Postby Finnkongkjeila » 18 Feb 2012, 15:08

Gratulerer, professor IQ-yax. Alltid en fornøyelse å høre og lese nåt du bidrar til at moderne kajakkpadlere kan legge til flere 1000 år med kraft og begeistring for sine padletak.
Padler: IceFloe (P&H), Spitsbergen(McNulty),Nelo Navigator, Baidarka (Thygesenkurs2011). Rasmussen ving, Euroåre, Aleutåre (heimspikka)
Finnkongkjeila

Postby ragnar33 » 19 Feb 2012, 03:49

Gratulerer Anders, fortjent heder!

Ragnar
ragnar33

Postby anders » 19 Feb 2012, 16:36

Tusen takk alle sammen. Det varmer å høre. Nå er det full fart fram med baidarkabygging, og kanskje en "Norge på langs" igjen om ett år eller to.
anders

Postby EnTil » 20 Sep 2012, 15:32

Og så, 7 måneder, nokså nøyaktig, etter forrige innlegg i denne tråden: Enda en gratulasjon til deg, Anders. Dette gledet meg veldig. Jeg er nylig begynt å følge med på forumet igjen, hoppet ut for knapt to år siden, da jeg trodde en trøblete skulder skulle sette en stopper for all padling. Langsomt leser jeg meg opp på gamle tråder, og hva finner jeg?`Denne fantastisk hyggelige tråden om velfortjent ære til deg.

Jada, innlegget har preg av personlig melding, skrevet i offentlig forum. Men det er meningen. Æres den som æres bør, i all offentlighet.

Og samtidig - jeg har lov til å være egoistisk - oppfordrer jeg deg, Anders, til å fortelle litt, her og i andre tråder, om de erfaringene du gjør deg når du bygger, bruker og sammenlikner de ulike kajakk og baidarkatypene. Det er jo grunner til at du valgte baidarka til omtalte tur, ikke en av grønnlandskajakkene. Fartsegenskaper? Lastekapasitet? Neppe manøvrerbarhet, eller ar jeg helt feil her?

Det finnes jo god info på nettsidene dine, men nye erfaringer er alltid morsomme å lese. At slike innlegg samtidig, indirekte, vil gi deg litt markedsføring, er noe som i alle fall *jeg* ikke vil ha noe imot. Veldig kjekt, i alle fall, med gledestittelen i tråden din, jeg assosierer med Therese Johaugs utbrudd etter en ikke ukjent målpassering (VM-tremil i Oslo.)

Gratulerer igjen.

EnTil
EnTil

Previous

Return to Grønlandspadling