Boreal esperanto K2 - barnesetet

Boreal esperanto K2 - barnesetet

Postby solja » 05 May 2013, 08:33

Nå håper jeg noen vet dette; hvilken veg står det originale barnesetet i en Boreal Esperanto K2? Vi har fått en uten sete, og prøver å finne ut av hvordan vi skal løse det med forhandleren. Men det ser ikke ut til at det kan være plass til barnets bein hvis setet skal være vendt fremover, (er en vegg bak setet/sittebrønnen til personen foran). Er barnesetet montert bakovervendt? Vi trodde det ville være vendt forover. Klarer faktisk ikke se ut fra de bildene som er tilgjengelig hvilken veg det setet egentlig står...

Må det komme ferdig montert fra fabrikk, eller er det mulig å ettermontere?
solja

Re: Boreal esperanto K2 - barnesetet

Postby hotshot » 05 May 2013, 08:39

Prøvde et Google søk og da kom jeg selvfølgelig til: Padleforumet *hello2*

viewtopic.php?f=8&t=1114
Fremtiden kommer av sig selv, fremskrittet ikke.
hotshot

Postby solja » 05 May 2013, 14:26

Ja, mitt forrige innlegg...
kan altså melde om at det etter laaang betenkningstid, ble valgt en esperanto...hehe :-)
solja

Postby Seasurfer » 05 May 2013, 14:52

Har padlet denne båten en del, riktignok uten noe sete i midten. Kan ikke tenke meg at barnet skal sitte fremovervendt. -Er jo ikke plass. Bakover er det derimot greie forhold. Jeg ville ha brukt det som vi kaller for en "pute" til bruk i biler for barn som er 6 -10 år. Rett og slett en polstret kasse som hever sitteposisjonen med omtrent ti centimeter. Men, om originalsetet kan skaffes til en fornuftig pris, er det sikkert en fin løsning. -Er kanskje ikke helt lett siden fabrikken ikke er i drift...
Seasurfer

Postby Arctic Sea Kayaker » 06 Apr 2016, 22:22

Dere som har padlet Boreal Esperanto, kan dere komme med noen brukererfaringer utenom barnesetet. Vurderer å kjøpe en,
• Trapper Royal • Boreal Design Vaag 174 • P&H Hammer •
• Epic Small Mid Wing • Epic Active Touring • Epic Relaxed Touring • Avannaq • Norwegian Wood •
Arctic Sea Kayaker

Return to Kajakker