Senkekjølsystemer

Re: Senkekjølsystemer

Postby Havfrue » 03 Jul 2016, 20:29

Takk K3 og Kvase. Det var skruen som ikke var skrudd godt nok til. Enkelt å fikse, så det ble en fin fin padletur i dag :)
Kreativ DYI Jente som liker en god deal, padler rundt med en Avannaq åre i en NDK Romany Classic .
http://kamillaogtyven.blogspot.no/
Havfrue

Ror som har løsnet

Postby Asterix » 24 Apr 2020, 08:30

Hei Havfrue,
Jeg kom over ditt innlegg noen år tilbake som gjaldt roret på en Tahe kajakk. (Er klar over at du ikke bruker denne lenger) Nå er jeg litt spent på hvordan du fikk løst det, ettersom det samme har skjedd med min kajakk Tahe Wind Solo. Den lille tappen i plastmateriale som festeskruen satt fast i har brukket, så det er ingen feste lenger. Jeg er i kontakt med butikken Kajakk og Fritid, men tviler på at det er noe hjelp å få. Du fikk tips om å prøve å fylle nedi met et materiale som stivner - ble det forsøkt? Jeg tenker evt å bytte til en lenger skrue, ta hiull på undersiden og feste den utvendig. Men blir det stabilt nok ? Jeg vet ikke om de kajakkene som har gjennomgående skruer samtidig har en plasthylse på innsiden, eller om det er "bare luft" der. Jeg er litt fortvilet, for vil fortsatt ha ror.
Asterix

Previous

Return to Kajakker