SeaBird Designs Wave 6.1 - hjelp med bilder av pedalsystemet

SeaBird Designs Wave 6.1 - hjelp med bilder av pedalsystemet

Postby morslilleblomst » 17 Dec 2016, 02:52

Jeg fant egentlig bare en annen fornuftig tråd å legge dette i, men jeg ville ikke søple til review'n til veltern så da starta jeg heller en egen tråd. Flytt det gjerne om det burde vært plassert et annet sted.

Fikk tak i en demobrukt SeaBird Designs Wave 6.1 Advantage for en veldig billig penge på høstsalget til Seabird på Vestby. Nå har jeg ingen erfaring med surfski, og har bare såvidt hatt den på vannet for å se hva som eventuelt var av feil og mangler. Det er litt å småreparasjoner å gjøre på pedalene og en plugg jeg eventuelt må skaffe, men ellers ser den ut til å være i super stand.

Det jeg hadde håpet at noen kunne hjelpe meg med var bilder av pedalsystemet med lineføringer og fester. Har et håp om å få det i brukbar stand uten å måtte investere i alt nytt, men da trenger jeg å vite hvordan det skal se ut originalt. Seabird hadde ingen nye inne da jeg var der, så jeg fikk aldri sett en som var hel og original.

Er det noen som har en Seabird Wave og har lyst til å forbarme seg over en stakkar? Så gode bilder som mulig av pedalene og lineføringene hadde vært suverent. Enten i tråden her eller på PM/mail.
SeaBird Designs Black Pearl HV
Alpackaraft Denali Llama
morslilleblomst

Return to Kajakker