Noen som kan hjelpe meg å finne en drakt som har god passform til oss kraftige damer? Problemet med hele dresser pleier å være at jeg må opp i største størrelse for å lukke den,-¨ så da blir den jo så himla lang
Det er ikke bare de som har en stor kropp lider av dårlig passform småbygde kan også lide ser min kone bruker dame modelen til Palm den har et knøtt lite hull i stoffet der du trer hode gjenom. Tror de fleste lager universel model til damer og verso mannemodel. men det fins sikkert se på kokat dame modell. http://www.kokatat.com/gender/womens.html mulig heter må det være vell
Ystute selger Ursuit tørrdrakter. De produserer drakter etter mål. Koster litt ekstra, men da får du en drakt som sitter som ett skudd på de merkeligste kroper
Ursuk drakter har i utgangspunktet ei litt romslig passform, så litt kraftige passar ofte ganske godt i standard drakter. Men ja det går ann å få dei tilpasset etter mål, har tiligere levert drakt på mål, som fort kan bli opp til 2000-2500kr ekstra, og det er 4-6uker leveringstid minimum på desse.
Innehavar av Yst ute Padlesport, Ein liten entusiastisk butikk yst ute på Søre Sunnmøre www.ystute.no