Lekkasje - reklamasjon?

Re: Lekkasje - reklamasjon?

Postby smaavoll » 31 Dec 2009, 15:39

Seacowboy - bra test - jeg har lest den grundig :D .

Relativt dekkende for de mest relavante tørrdrakter på det no og sv padlemarkedet, og grundig gjennomgang av funksjoner og egenskaper ved draktene.

Vi bruker mye Ursuk iom at prisen er betydelig bedre enn Kokatat, enklere "brukergrensesnitt" og pusteevnen er kjempebra på begge ursukdraktene. For høypuls padling med surfeski og andre raske kajakker er 5113 topp. For lavintensitetspadling har Ursuk en 4texvariant som er enda billigere og har fått gode tilbakemedlinger.

Jeg synes også at fraværet av latexmansjetter og den nye plastglidelåsen er en betydelig fordel med ursuk, samt den medfølgende neoprenhetten er flott - har brukt den mye i høst og tidlig vinter.

Min erfaring med Ursuk som produsent, tidl. en del av Suunto, er helt utmerket - profesjonell og dyktige på alle vis. Mao mange fordeler her :D .

Hilsen Kjell
smaavoll

Re: Lekkasje - reklamasjon?

Postby Georg » 03 Feb 2010, 18:13

Må nesten oppdatere her:

Etter en måned uten tørrdrakt (og store padleabstinenser) er den nå klar til å hentes i morgen.
Forhandler tok den inn som reklamasjonssak, og jeg fikk beskjed om at det nå var byttet tape i overgangen lateks og drakt.

Vannet - here I come! :mrgreen:
Georg

Previous

Return to Bekledning