HMS Elvepadling

HMS Elvepadling

Postby ugla » 18 Jan 2010, 11:21

Noen klubber rundt om som har gjort noe jobb rundt dette temaet?

NTNUI utarbeidet et dokument for noen år siden som OSI og OEK har videreutviklet.
Disse ligger ute på websidene deres...
-----------
www.padlekurs.net
...........
ugla

Re: HMS Elvepadling

Postby ugla » 04 May 2010, 10:12

Da er vår tilgjengelig ivertfall...

http://notodden-padleklubb.origo.no/-/b ... padleklubb
-----------
www.padlekurs.net
...........
ugla

Re: HMS Elvepadling

Postby Kokk » 04 May 2010, 10:34

Det var jo litt av eit dokument!

Personlig er eg ikkje noko tilhengar av slike lange avhandlingar. Hensikta med eit HMS dokument er at det blir brukt og at folk reflekterer over farer, risikoer, uforutsette hendelsar, førstehjelp og liknende. Når dokumentet er på en slik størrelse som deres, er eg redd for at det stort sett kun blir lest av forfattaren. Folk får litt vel mykje å gå igjennom.

Ideelt sett skal vel HMS dokumentet ver eit enkel og greit dokument på maks 2-3 sider, der man enkelt kan evt redigere inn og ut informasjon, for å tilpasse det lokale forhold og faktorar. Gjerne eit dokument for kvart kurs og tur.

Å gjerne med ein rask gjennomgang før tur eller ein link til dokumentet evd invitasjonen/påmeldinga til turen/kurset. Slik folk får annledning til å reflektere over innhaldet.

Eit dokument av deres størrelse trur eg nok i beste tilfelle blir kun skumlest.

Helsing Kokk.

Dette var bare mine umiddelbare tanker etter å ha selv skumlest dokumentet. Men det såg jo veldig proft ut *thumleft*
Innehavar av Yst ute Padlesport, Ein liten entusiastisk butikk yst ute på Søre Sunnmøre www.ystute.no

Padler:Arrow Play / Zegul Velocity
Kokk

Return to Elvepadling