Idag kom mitt Panasonic Lumix FT-3.
Valget kom på denne grunnet litt med optikken. Så får vi håpe valget ble riktig. Det skal iallefall prøves ut på kajakktur i dag.
Terje wrote:Olympus skriver på sine hjemmesider at det er kommet en ny firmware-versjon (v1.1), datert 24.11.2010 til Tough 8010 (ok... snart et år gammel, men jeg ble først klar over den nå). Denne skal blant annet forbedre oppstartstiden. Problemet er bare at jeg ikke finner filen under "Firmware-Updates" hos olympus.no. Det kan se ut som hyperteksten som skal linke ikke fungerer.
Er det noen av dere andre med Tough 8010 som har lastet ned og oppgradert denne FW-versjonen? Har nå sendt en e-post og bedt om å få den tilsendt, så får vi se om den kommer pr mail en av dagene. Skulle flere av dere ha lyst på oppgraderingsfilen, sender jeg gjerne kopier dersom ikke Olympus får lagt den ut på en ordentlig måte til nedlastning.
Kokk wrote:Olympus kameraet mitt har plutselig fått det for seg at kortluken ikkje er lukket, selv om den er det. hver gang eg slår på kameraet får eg opp feilmeldingen "card cover open" og eg får ikkje tatt et eneste bilde
raster wrote:Erfaringer med Nikon Coolpix AW100? Klør litt etter å oppdatere på kamerafronten, og skal på nattpadling i kveld. Kompaktkameraer er vel dog ikke det beste til fotografering i mørke..? De som har prøvd det; setter veldig pris på innspill!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests