Sånn schnoezzel kan jeg virkelig anbefale. Det gikk på et blunk å blåse opp liggeunderlaget!
- Men det stopper ikke der, neida. Skattepenger, feriepenger (som pga. diverse egentlig er mindre enn vanlig lønn men neida, det "glemmer" jeg av.)
Batteripakke tenkte jeg var lurt når man skal padle i dagevis. Klart man må ha det, særlig når man akkurat har lest test av disse. Og hmmm. Det ble nå ikke så veldig mye dyrere egentlig, om man kjøper solcellepanel i samme slengen. Det hadde nå vært kjekt å ha. Hmmm.
- Sendte en melding til den planlagte medpadleren, og regnet med at han ville sette ned foten for slike tunge dikkedarier. Han vil jo gjerne at jeg helst padler lettest mulig båt, her skal alt (annet) tenkes nøye gjennom. Lett mat, lett alt. Men niks, han har solcellepanel selv, så da…

Kjøpt, for å si det sånn.

Jo, så har jeg bestilt meg et kart til. For jeg kom plutselig over en side som var enda mye billigere enn der jeg kjøpte sist, som jeg trodde var billigst. Så da kjøpte jeg det ene jeg hadde vært i tvil om, for å teste siden. Det kom tvert, så det kan anbefales. Kartverket vil ikke at man skal vite om den så de henviser bare til dyrere forhandlere og konkurrenter om man spør - men her er den linken de helst ser at dere ikke vet om:
https://ehandel.statkart.no/friluft/?fh=FRILUFT