kurs /privattimer i vinter?

kurs /privattimer i vinter?

Postby Sven K » 18 Nov 2009, 16:52

hei. jeg har lyst til å bli bedre til å rulle. særlig liker jeg revers ruller, og jobber nå med å forbedre de..etter som dette er en bevegelse jeg i ugangs punktet liker.nuvel..Har noen av RULLEDAMENE kurs på østlandet i vinter feks ?
i mellom tiden for jeg gjøre "tørr trening" og stretching...visualisering....the third eye :shock: hehe
jeg mener å huske at Bruce Lee to 2000 pushups hver dag.... :? jeg får begynne med 50.. :oops:
P&H Baidarka Explorer.
(wilderness Tempest 170rm)
ivalu
king island
Sven K

Re: kurs /privattimer i vinter?

Postby RedPearl » 10 Jan 2010, 14:02

Hei Sven Kalmar!

Er hvertfall ei østlandsjente som holder rullekurs i vinter! :lol:
De første planene er siste uka i januar eller første i februar.
Følg med på bloggen vår!

http://norsaq09.blogspot.com/

Ann-Kristin
[color=#FF0000]Ann-Kristin
www.annkristinskinlo.no
RedPearl

Postby ViTo » 10 Jan 2010, 14:22

Hei Ann-Kristin.

Fikk kjennskap til bloggen deres nå nylig, har lest igjennom hele bloggen.
Spennende og herlig lesning.. :D
Last edited by ViTo on 10 Jan 2010, 19:18, edited 2 times in total.
Å padle er bedre enn å ikke padle.
Verdens beste idrett...kajakkpolo:-))
Aquanaut og Nelo Moskito i stallen, men er Pinny frelst.
Pinny kommer snart hjem.
ViTo

Postby Marki » 10 Jan 2010, 14:40

:D Ja...! Vi hadde en hel helg med stappfulle kurs med Pål & Ann-Kristin i OKK på slutten av sommeren... :D Så og si alle rullet rundt som bare dèt, etter noen superfine timer med dem...
:D m
~ en flunkende hvit Tiderace Xplore S og en silkesvart TM Greenland LC ligger og venter
Marki

Postby PilOgBoge » 10 Jan 2010, 19:19

--- OFF TOPIC ---

sven kalmar wrote:jeg mener å huske at Bruce Lee to 2000 pushups hver dag.... :? jeg får begynne med 50.. :oops:

Husk på å stoppe før du tar 2000 om dagen, da :? ! Jeg mener å huske at Bruce Lee døde av at brystmusklene ble så store at de klemte sammen hjertet. Ihvertfall i følge de andre på barneskolen.

Sterk mann, altså, og her denger han jo selveste Chuck Norris:
http://www.youtube.com/watch?v=JLO1YIWQuXE
Nordkapp PE, Think Uno, Zet Raptor, Wavesport Y, Necky Jive
PilOgBoge

Postby 29er » 10 Jan 2010, 20:01

Nå beveger jeg meg seriøst på siden av tråden til Sven, men siden jeg slapp unna med en tråd om klassisk langbueskyting på gamleforumet, så prøver jeg meg: Få personer har vel hatt som mange myter om egen person som Bruce Lee. Jeg har hørt at det var 1300 armstrekninger han tok i en maksimal serie, og at dødsårsaken var noe så uromantisk som hjernehinnebetennelse - men det kan selvsagt være en myte det også. Uansett, så store brystmuskler at de klemte om hjertet tror jeg nok ikke er mulig - og 1200 armstrekninger handler om kondisjon og ganske slank muskulatur - ikke enorme muskler og rå styrke ;)

Jeg husker at gymlæreren min på ungdomsskolen fortalte meg at når man kom over 200 armstrekninger i en sammenhengende serie, så handler det bare om kondisjon/utholdenhet - dessverre har jeg aldri vært på et slikt nivå selv :D

Forresten - siden jeg allerede er seriøst off-topic uansett - jeg hadde en nabo som er religionshistoriker. Han fortalte meg en gang om en del bueskyttere som var funnet i en grav fra middelalderen - disse hadde kropper som var veldig preget av mange tusen piler skutt med tunge buer, og var blitt helt skeive i kroppen med en markert draarm og en markert skyvearm.

Ikke noen mer trådnapping fra meg i denne tråden - og Sven har jo dessuten fått svar fra Read Pearl - så da er alt fryd og gammen ;)

Harald
29er

Postby PilOgBoge » 10 Jan 2010, 20:13

29er wrote:Nå beveger jeg meg seriøst på siden av tråden til Sven, men siden jeg slapp unna med en tråd om klassisk langbueskyting på gamleforumet

... ånei, vi slapp ikke unna med den der, 29er. Den avsporinga ble berømt. Jeg tror nesten det var den tråden som fikk begeret til å flyte over hos serverleverandøren så de sletta hele gamleforumet... ;)
Nordkapp PE, Think Uno, Zet Raptor, Wavesport Y, Necky Jive
PilOgBoge

Postby K3- » 10 Jan 2010, 20:14

Hehe, for å fortsette avsporinga; chin-ups (den ultimate øvelsen for padlere), eller hva sier dere om en 67 åring heiser seg opp i bom 220 ganger!!! Det er ennå håp for oss "ung-gutta" :D
K3-

Postby K3- » 10 Jan 2010, 20:15

K3-

Postby 29er » 10 Jan 2010, 20:36

Jeg gjorde dessuten som ViTo: Leste bloggen til Red Pearl - mye god lesing, og jeg var til og med nevnt der selv - tusen takk :D

Harald
29er

Next

Return to Grønlandspadling