Think ION selges

For privatpersoner :-)

Think ION selges

Postby AndersRS » 13 Jun 2016, 10:49

Jeg skal prøve meg i kortere surfski og har ikke samvittighet til å øke det totale båtantallet mitt, så da må noe selges. Min Think ION i elite layup (12kg) er av prototype variant. Den endelige versjonen er vistnok noe mer primærstabil, men det merkes mest når båten ligger stille eller padles i sakte fart. Samme gode sittebrønn som i EVO II. Dette er en fantastisk bølgebåt, men smal nok til å fungere på flattvann også. (Selv med min håpløse teknikk ble jeg beste surfski på telemarkspadleren 2015 i denne båten.) Jeg har padlet utelukkende denne surfskia i alle forhold siden jeg fikk den, selv om jeg har et mer stabilt alternativ i EVO II liggende i samme layup. Jeg kjøpte ION demopadlet i februar 2015 med en liten reparert skade oppå foran. Det har blitt noen få riper og merker siden, men konstruksjonen virker fremdeles solid. Er du interessert kan jeg ta bilder og sende eller kom til Sandefjord (eller omegn) for prøvepadling. Hvis ingen her er interessert legger jeg den antagelig på finn etterhvert.

-Anders
Valley Nordkapp std
P&H Delphin 155
Think EVO ll
Think ION
Nelo 560 (nye)
Carbonology Sport Zest SS2
Stellar S18S
Wave Sport Fuse 64
Big Dog Drop Zone
Sandefjord Kajakk
AndersRS

Re: Think ION selges

Postby AndersRS » 13 May 2017, 09:40

Det tok litt tid, men nå har jeg tatt noen bilder og lagt ut for salg på ordentlig:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9217583739
Selges veldig billig fordi jeg selv fikk kjøpe den billig og fordi den er prototype

-Anders
Valley Nordkapp std
P&H Delphin 155
Think EVO ll
Think ION
Nelo 560 (nye)
Carbonology Sport Zest SS2
Stellar S18S
Wave Sport Fuse 64
Big Dog Drop Zone
Sandefjord Kajakk
AndersRS