Månedsutfordring

For de diskusjoner som ikke omhandler padling

Re: Månedsutfordring

Postby Miamaria » 15 Nov 2019, 19:00

G0057852.jpg
G0057852.jpg (161.28 KiB) Viewed 1146 times

Det ble bare bilde av novemberrulla, det vil si – ett av de mislykkede forsøkene. (Ikke vanskelig å se hva som gikk galt, antar jeg?) Jeg fikk først til på begge sider, så den kom i boks. Men så gikk det til helsike, og reentry og rulle fikk jeg altså ikke f* til denne gangen. Men men, det blir kanskje nye forsøk til helgen, vi får se.
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Miamaria » 09 Dec 2019, 11:37

Har for såvidt gjort unna desemberrulla for en stund siden, men i går fortsatte jeg, og hadde denne gangen på kamera. *hello2*
(Ikke alltid det både er batteri, minnekort, lys nok OG jeg har det på akkurat når det rulles, nei.)
Filma en del på turen også, så det ble noen minutter til sammen. Rulling midt i.
https://www.youtube.com/watch?v=EfSU8qz ... go_oP84Z_c
Padlebloggen min
• Tahe Reval Mini • Nelo Inuk • Valley Avocet • Valley Nordkapp LV • Werner Shuna • Bracsa FW
Miamaria

Postby Marius Engelsen » 15 Dec 2019, 19:44

Jule-rulla utført i ny «nissedrakt» og nisselue: https://www.instagram.com/p/B6GjITMF2Db ... 4hi0gw6ak4

De 11 andre rullene for 2019 kan også sees på instagramprofilen min :)
Padler fra Askøy :)
Marius Engelsen

Postby Miamaria » 16 Dec 2019, 09:00

Se der ja, da var det full pott i år på deg også. *hello2* Gratulerer!
Jeg har jo rulla desember inn flere ganger nå, men det ble litt øving i går også. Dog uten nisselue. Jeg klarer ikke å komme på hvor nisselua og lysene til kajakken befinner seg… 

Rullesnutt fra i går:
https://www.youtube.com/watch?v=N8Ua6Eg ... e=emb_logo
Padlebloggen min
Miamaria

Postby Miamaria » 13 Jan 2020, 10:20

Rulling.jpg
Januarrulling
Rulling.jpg (52.53 KiB) Viewed 658 times

Hvordan går det med rullinga i nyåret? Jeg rullet både lørdag og i går faktisk. I går både i saltvann og basseng. Som dere kan se er fordelen med fotograf på land at det blir kule bilder. Ulempen med fotograf på land er at de også tar bilder når man ikke får til rulla men tryner nedi igjen.

Men 2020 er i hvert fall rullet i gang, det ble også noen mer vellykkede ruller på begge sidene, og vanlig egenredning.
Padlebloggen min
Miamaria

Previous

Return to Off Topic