Vi var 8-10 stk som var ute i fantastisk vær og koste oss i brytende bølger på Hellestø lørdag i forrige uke.
Har lastet opp en liten snutt her:
http://www.youtube.com/watch?v=sAupJOl4Ppc
Ringperm wrote:Tøff film Neptun.
Nå angrer jeg nesten på at det ble solskinnstur rundt usken og rast på teistholmen i stedenfor å ta turen til Hellestø og leke meg.
Neptun wrote:Ringperm wrote:Tøff film Neptun.
Nå angrer jeg nesten på at det ble solskinnstur rundt usken og rast på teistholmen i stedenfor å ta turen til Hellestø og leke meg.
Ringperm - du får bli med neste gang....Bygger seg opp til kuling nå, kanskje det kan bli litt bølgepadling utover i uken?
sven kalmar wrote:hm..hvordan blir forholdene der dere er i kuling? hvilken retning er best og slikt?
dere ligger jo utsatt til. var å oppi fyret på lista i storm engang jeg hadde kaste kurs i traktene...
er det langgrundt? hvordan er strender og slikt i feks liten storm...
slike erfaringer er artig . det er viktig å vite endel om slikt for oss, samt å få erfaring.
det mest realistike mht storm er vel å finne et sted med begrensa fetch bølgene ikke blir for tøffe..en bølge kan godt være 100m høy for min del bare de ikke bryter , men hvis de kommer rullende tett som i liten storm krappe og jævlige,da bør man kjenne sin besøkelses tid...
jeg kjenner en padler som mener han var ute i 23 msek...det er kraftig, på havet...
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests